Марина Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, яка любить читати.

 1. На минулому уроці, опрацьовуючи біографію Марини Цвєтаєвої, ви ознайомилися з уривками спогадів авторки про її дитинство. Подумайте, а які спогади у вашому дитинстві є найкращими? Складіть 3-5 речень про власне дитинство, запишіть найтепліші спогади і враження.

2. Запишіть у зошит та доповніть таблицю-характеристику ліричної героїні поезії. Подумайте, чи можна упізнати у образі ліричної героїні саму поетесу?

Лірична героїня

Цитати з тексту

Любить читати книги, героями яких є діти

 

Її захоплюють пригоди героїв

«І смолоскип Індійця Джо у сутінках печер блукає»

 

«Під Гріга, Шумана, Каю про долю Тома пізнаю»

З нетерпінням чекає зустрічі з книгою

 

Хвилюється за героїв, не може відірватися від читання, не дізнавшись, що ж буде далі

«Британії судьба – страждати… - та чом би серед любих книг знов з лампою не задрімати?»

Читання книг асоціюється з дитинством

 


3. Прослухайте уривки творів, що надихали Марину Цвєтаєву та виконайте одне із завдань:

 а) запишіть, які враження у вас виникли в цей час;

б) замалюйте образи, які ви уявили;

в) якби до одного з цих творів вам треба було би скласти казку, про кого вона була? Розкажіть про це.

г) у віршованій формі опишіть ваші враження та образи, які у вас виникли під час прослуховування композицій.

Роберт Шуман "Дитячі сцени"


Едвард Гріг "В печері гірського короля"


Цезар Антонович Кюї "Східна мелодія"


4. Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.