Марина Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, яка любить читати.
1. На минулому уроці, опрацьовуючи біографію Марини Цвєтаєвої, ви ознайомилися з уривками спогадів авторки про її дитинство. Подумайте, а які спогади у вашому дитинстві є найкращими? Складіть 3-5 речень про власне дитинство, запишіть найтепліші спогади і враження.
2. Запишіть у зошит та доповніть таблицю-характеристику ліричної героїні поезії. Подумайте, чи можна упізнати у образі ліричної героїні саму поетесу?
Лірична героїня |
Цитати з тексту |
Любить
читати книги, героями яких є діти |
|
Її
захоплюють пригоди героїв |
«І
смолоскип Індійця Джо у сутінках печер блукає» |
|
«Під
Гріга, Шумана, Каю про долю Тома пізнаю» |
З
нетерпінням чекає зустрічі з книгою |
|
Хвилюється
за героїв, не може відірватися від читання, не дізнавшись, що ж буде далі |
«Британії
судьба – страждати… - та чом би серед любих книг знов з лампою не задрімати?» |
Читання
книг асоціюється з дитинством |
|
3. Прослухайте уривки творів, що надихали Марину Цвєтаєву та виконайте одне із завдань:
а) запишіть, які враження у вас виникли в цей час;
б) замалюйте образи, які ви уявили;
в) якби до одного з цих творів вам треба було би скласти казку, про кого вона була? Розкажіть про це.
г) у віршованій формі опишіть ваші враження та образи, які у вас виникли під час прослуховування композицій.
Роберт Шуман "Дитячі сцени"
Коментарі
Дописати коментар