Прикметник. Тестування

1.     У якому рядку всі слова прикметники?

А великий, велич, здоровий                                     

Б вузький, широкий, веселий

В заздрісний, гарний, злість                                     

Г сільський, глибоко, глибокий


2.     У якому рядку не з прикметником треба писати разом?

А не/правильний; не/дорогий, а …; не/довгий, а…    

Б не/веселий; не/вихований; не/спокійний

В не/злий; не/радісний; не/говіркий, а…                     

Г не/хитрий; не/широкий, а…; не/високий, а…


3.  За допомогою суфікса -ов утворені всі прикметники рядка

А емал..вий, мед..вий, криштал..вий, казк..вий           

Б значенн..вий, плащ..вий, груш..вий, калин..вий

В кварц..вий, шовк..вий, дощ..вий, гроз..вий                

Г вуглец..вий, замш..вий, парч..вий, нуль..вий   


4.  За допомогою суфікса -ев(-єв) утворені всі прикметники рядка

А куниц..вий, мигдал..вий, абрикос..вий                     

Б цезі..вий, полоні..вий, бром..вий

В холодц..вий, палац..вий, ключ..вий                          

Г серц..вий, мисленн..вий, значенн..вий


5.  У якому рядку складні прикметники пишуться через дефіс?

А вокально/інструментальний, хіміко/технологічний, південно/західний                                                                

Б лісо/степовий, нафто/переробний, широко/листий

В машино/будівний, військово/стратегічний, далеко/глядний                            

Г зерно/збиральний, густо/малиновий, східно/словянський


6.  Літера і пишеться в закінченнях усіх прикметників рядка

А пшеничн..й, передн..й, більш..й, дружн..й             

Б срібн..й, пекуч..й, самотн..й, родинн..й

В дорожн..й, шкільн..й, нижн..й, голодн..й               

Г сторонн..й, братн..й, художн..й, придорожн..й

 

7.  З подвоєним -нн- слід писати прикметники

А бджолин..ий, довгождан..ий                                    

Б дерев’ян..ий, зміїн..ий

В бетон..ий, здоровен..ий                                            

Г жадан..ий, поливян..ий


8.  Подвоєне -нн- слід писати на місці пропусків в усіх словах рядка

А бездога..ий, страше..ий, студе..ий                         

Б свяще..ий, качи..ий, безіме..ий

В незбагне..ий, моното..ий, безці..ий                         

Г електро..ий, благослове..ий, леви..ий



9.  У якому відмінку вжито підкреслений прикметник?

Наша пісня майже зовсім селянська і проста, написана простонародною мовою.

А у родовому                                                               

Б у давальному

В в орудному                                                               

Г у місцевому


         10.     Якісними є всі прикметники рядка

А охайний, малий, хворий Оленчин                        

Б яскравий, гарний, білявий, добрий

В земляний, солодкий, високий, досвітній             

Г нафтовий, книжковий, холодний, кімнатний


11.  Установіть відповідність між прикметниками та приналежністю їх до відповідних розрядів

А денне світло, вечірній холод

Б овеча вовна, орлиний дзьоб

В куряча пам'ять, лебедина пісня

Г ясний розум, кисле яблуко

1 якісні прикметник

2 відносні прикметники

3 присвійні прикметники

4 переносне значення прикметника


12.  Установіть відповідність між якісними прикметниками та ступенями порівняння

А щонайшвидший, щонаймудріший, якнайкращий

Б вищий від усіх, найбільш вдалий

В найкращий, найсильніший, найглибший

Г більш складний, менш помітний, більш активний

Д гірший, дужчий, вищий

1 проста форма вищого ступеня порівняння

2 складена форма вищого ступеня порівняння

3 проста форма найвищого ступеня порівняння

4 складна форма найвищого ступеня порівняння

5 складена форма найвищого ступеня порівняння


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.