Література як вид мистецтва. Художній образ. Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ.
1. Робота з епіграфом уроку
"Мистецтво є наслідуванням і художнім відтворенням не лише того, що є, і того, що було, але ... й того, що може бути" Арістотель
2. Повторення вивченого за 5й клас
Вікторина. Частина 1.
1. У кого з персонажів трапилася неприємність - він потрапив у діжку з фарбою? (Чандарава)
2. У якій країні жив відважний хлопчик Іссумбосі? (Японія)
3. Який чарівний предмет оживляв у китайській казці усе, що зображував?
4. Хто прославився як відважний моряк, який, незважаючи на страшні пригоди, знову й знову вирушав у подорож?
5. Чий це портрет: стара бабуся з великими зубами, що трясе подушки й перини?
6. У якій казці відбувається перевтілення матері головного героя від небесного світила до жебрачки, а потім до королеви?
7. Хто з цих авторів творів не писав вірші та не був поетом: Йоганн Гете, Генріх Гейне, Ернест Сетон-Томпсон?
8. Героєм якого твору є Чеширський кіт і чим він знаменитий?
9. Назвіть ім'я відомого сучасного письменника, який працював на шоколадній фабриці, що надихнуло його на твір для дітей. (Роальд Дал)
Вікторина. Частина 2. Кому це належить?
1. Кишеньковий годинник
2. Брилик
3. Золотий квиток
4. Капелюх "циліндр"
5. Невід
6. Відро з фарбою, дохлий пацюк зі шворкою, дванадцять мармурових кульок.
7. Пляшечка із написом "Випий мене"
8. Чарівний пензлик
9. Позолочена паперова троянда
10. Чарівний молоточок
3. Сприйняття теоретичного матеріалу
3.1. Вправа "Сонечко"
Художня література
- писемна форма;
- образне зображення;
- різні жанри: проза, вірші, п'єси
- художні засоби;
- потребує перекладу (на відміну від музики, живопису, скульптури);
- зберігає і розвиває мову;
- зберігає та передає досвід;
- показує життя різних народів у різні часи;
- має пізнавальне, виховне та естетичне значення.
2.2. Міні-лекція "Література як вид мистецтва"
Мистецтво - галузь людської культури, в якій за допомогою конкретних о́брази світу відображається дійсність, утілюються духовні ідеали (митця, народу, епохи, людства).
Коментарі
Дописати коментар