Тестування з зарубіжної літератури. Повторення.


1. У повісті Айзека Азймова «Фах» створено образ суспільства:
А. кримінального;
Б. раціонального;
В. демократичного;
Г. відсталого.

2. Мета соціальної системи в повісті Айзека Азімова «Фах» - забезпечити:
А. науково-технічний прогрес;
Б. права й обов’язки мешканців;
В. рівний доступ до освіти;
Г. зростання матеріальних статків.

3. Основна тема повісті Айзека Азімова «Фах» - це:
А. випробування новітніх приладів;
Б. створення сучасних роботів;
В. духовне випробування людини;
Г. підкорення космічного простору.

4. Кульмінаційним моментом у розвиткові сюжету повісті Айзека Азімова «Фах» є:
А. розмова Джорджа Плейтена з новіанином;
Б. День читання;
В. перебування героя в «інтернаті для недоумків»;
Г. розмова Джорджа Плейтена з Тревіліяном.

5. Автор повісті «Фах» утверджує думку про те, що люди повинні:
А. вільно мислити й приймати самостійні рішення;
Б. чітко виконувати накази інших;
В. перетворитися на досконалих роботів;
Г. дбати про власні інтереси й потреби.

6. «Невгамовний вогонь» в очах Джорджа Плейтена - це:
А. жага збагачення;
Б. воля до перемоги;
В. жага знань;
Г. спортивний інтерес.

7. Головною темою роману Д.В.Джонс «Мандрівний Замок Хаула» є:
А. зображення внутрішньої краси людини, пошук світлого боку її душі;
Б. опис дивовижних пригод у вигаданій країні;
В. розповідь про давні часи, коли люди вірили в існування семимильних чобіт;
Г. змалювання родинних стосунків і значення чарів у житті людини.

8. Визначте, до якого з жанрових різновидів НЕ належить роман Д.В.Джонс «Мандрівний Замок Хаула»:
    А. історичного;
    Б. фантастичного;
    В. пригодницького;
    Г. сімейно-побутового.

9. Більшість подій у романі відбувається в межах:
    А. Інгарії;
    Б. Уельсу;
    В. Портхавенських боліт;
    Г. крамниці дамських капелюшків.

10. «У цих чарах головне – вірити, що вони подіють. Як віддаватимеш, гляди, щоб мала впевнений вигляд» - ці слова говорить:
     А. Хаул;             
     Б. Софі;  
     В. Летті;
     Г. Кальцифер.

11. «Він був украй бездушним і безсердечним чарівником, і та дівчина, яка дозволила б йому захопити її зненацька, опинилася б у страшній небезпеці» - ці слова характеризують:             
 А. Кальцифера;
 Б. короля Інгарії;
 В. принца Джастіна;
 Г. Хаула.

12. Про події в романі Д.В.Джонс «Мандрівний Замок Хаула розповідає»:
    А. автор;     
    Б. Софі;  
    В. Хаул;
    Г. Кальцифер.

13. Персонажі роману К.Функе «Чорнильне серце» називали Мортимера:
А. Мудрою головою;
Б. Чарівним Язиком;
В. Умілими Руками;
Г. Книжковим Чарівником.

14. Капрікорн спалював усі примірники «Чорнильного серця», щоб:
А. позбутися неприємних спогадів;
Б. зробити капость Мортимерові;
В. довести всім свою могутність;
Г. ніколи не повертатися до книжкового світу.

15. Мортимера зрадив:
А. Вогнерукий;
Б. Кокерель;
В. Баста;
Г. Фарід.

16. Який художній засіб використано і реченні «Темрява огорнула її м’яким покривалом»:
А. антитеза;
Б. метафора;
В. епітет;
Г. порівняння.

17. Напишіть текст роздум (8-10 речень) на тему «У книгах – особливий світ» (за романом К.Функе «Чорнильне серце»).

Оцінювання: 1-16 завдання: 0.5 балів; 17 завдання: 4 бали.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.