Ігри у приміщенні

 Музейна статуя


Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!

  • Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
  • У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї. Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
  • «Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
  • Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.

Абракадабра

Гра на уважність.

  • Одна людина ховає певний предмет, а решта гравців виходять в іншу кімнату.
  • Той, хто ховає, бере шматочок тканини й ховає його в кімнаті так, щоб її маленький фрагмент залишався на видному місці, визирав звідки-небудь.
  • Решта гравців входять у кімнату й шукають захований шматочок тканини. Правило каже, що гравці нічого не можуть чіпати руками, а тільки шукати очима.
  • Після того як гравець побачив тканину, він вигукує «Абракадабра» й не каже нікому, де вона захована.
  • Решта гравців продовжують шукати шматочок тканини й теж вигукують «Абракадабра», коли знаходять його.
  • Усі гравці повинні знайти шматочок тканини, а той, хто знайшов першим, буде ховати в наступному раунді.

Легко, легше не буває


У цій легкій грі треба лише плескати в долоні!

  • Перед тим як розпочати цю гру, приберіть усі перешкоди з підлоги в кімнаті.
  • Одна дитина призначається «слухачем» і виходить на середину кімнати із зав'язаними очима.
  • Інший гравець називається «рахівником» і сидить з ручкою й аркушем паперу.
  • Ще один учасник проходить у будь-яку частину кімнати і плескає в долоні.
  • «Слухач» слухає хлопки та вказує напрямок, звідки вони донеслись.
  • Якщо «слухач» вказує неправильний напрямок, «рахівник» ставить на аркуші паперу знак «Х» навпроти його імені. Якщо «слухач» указує потрібний напрямок, «рахівник» на аркуші паперу ставить «галочку» навпроти його імені.
  • Гравець, який плескає, має десять спроб і виконує хлопки в долоні в різних частинах кімнати. Потім гра стає складнішою.
  • Тепер «слухач» намагається визначити напрямок оплесків не тільки із зав'язаними очима, а й закривши рукою одне вухо.
  • Кожний учасник повинен побувати в ролі «слухача», «рахівника» й того, хто плескає.

Кольорова кімната

Ваші діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.

  • Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.
  • Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
  • Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
  • Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного кольору. Він стає ведучим у наступному турі.

Полювання на скарби

Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!

  • Одна дитина ховає скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не повинен бути занадто великим, щоб його пошуки потребували певних зусиль.
  • Учасник, який ховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
  • Решта гравців вирушають на пошуки кладу з допомогою карти. Щоби було ще веселіше, нехай карта буде в учасника, який заховав скарб, і той, хто захоче звіритися з картою, повинен буде для цього повернутись до початку маршруту.
  • Учасник, який знайде скарб швидше за всіх, ховає його в наступному раунді.

Знайди кісточку

Ще одна кумедна гра.

  • Для цієї гри дітям знадобиться іграшкова собача кістка.
  • Учасник, який починає гру, сідає на стілець із зав'язаними очима.
  • Усі інші гравці сідають у ряд позаду нього.
  • Одного гравця вибирають ведучим. Він каже: «Собачка, собачка, де твоя кісточка?».
  • При цьому один з учасників виходить з ряду, бере кісточку у гравця із зав'язаними очима й ховає її в будь-якому місці кімнати.
  • Учасник із зав'язаними очима знімає пов'язку й шукає кісточку.
  • Якщо дитина не може знайти кістку, вона намагається вгадати гравця, який взяв її. Якщо учасник угадав того, хто взяв у нього кістку, то вони міняються місцями: той, хто сховав кістку, сідає на стілець із зав'язаними очима, а його опонент переходить у ряд до інших учасників.
  • Якщо учасник не вгадав, хто взяв у нього кістку, він виходить із гри, а інші продовжують без нього.    

  • Мін-ман-мон

    Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?

    • Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
    • Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
    • Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і сказати слово «Ман».
    • Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
    • Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.

    Попутник


    То все-таки ця гра про подорожі чи про наслідування?

    • Для цієї гри дітям знадобляться стільці за кількістю учасників.
    • Розставте стільці в кімнаті, як сидіння в автомобілі.
    • Один гравець стає водієм автомобіля, а решта попутниками. Кожний попутник придумує свого персонажа й відтворює його химерні індивідуальні особливості, наприклад, поведінку кішки, настанови вчителя.
    • Водій веде машину й підбирає одного з попутників. Коли той сідає в машину, то починає представляти свого персонажа, а водій повторює все, що робить попутник.
    • Потім водій бере в машину наступного попутника, і той починає демонструвати кумедні індивідуальні особливості свого персонажа. Усі пасажири й водій повинні повторювати за ним.
    • Після того як автомобіль заповниться, водій починає висаджувати попутників по одному, і учасники копіюють поведінку персонажів у зворотному порядку.

    Прикріпи хвіст

    У цій веселій грі ніколи не знаєш, де опиниться хвіст!

    • Допоможіть дитині намалювати й вирізати з паперу мавпу без хвоста.
    • Окремо намалюйте й виріжте хвіст, якого не вистачає.
    • Прикріпіть або приклейте стрічкою мавпу до стіни або до коркової дошки на рівні очей учасників.
    • Діти беруть участь у грі по черзі із зав'язаними очима.
    • Учаснику із зав'язаними очима дають у руку хвіст і розкручують тричі навколо його власної осі. Тепер учасник повинен підійти до мавпи й прикріпити хвіст.
    • Гравець, який прикріпить мавпячий хвіст найудаліше, стає переможцем.

    Леви, які сплять

    Цікава гра для найменших левенят!

    • Виберіть двох дітей в якості мисливців, а інші будуть левами.
    • Леви повинні прикидатися сплячими, а мисливці намагаються розсмішити левів, не торкаючись.
    • Леви, які засміялися, стають мисливцями.
    • Гра продовжується доти, доки не залишиться один лев, якого оголошують переможцем.

    Відгадай, хто

    Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.

    • Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
    • Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
    • Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто вони.
    • Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.