Тестування. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. №2

 Тестування

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Варіянт 1

1. Вкажіть, у якому рядку всі слова написані правильно:

А. Наталчин, Юльці, ляльчин, рибалці;

Б. Тетяньчин, неньчин, учительчин, доньчин;

В. матінці, матусеньці, Лізоньці, русальці;

Г. учительці, донці, голці, Оленці.

 

2. Вкажіть, у якому варіянті всі слова написані НЕправильно:

А. лється, здоровенний, глибоченний, неподоланний;

Б. незрівнянний, неоціненний, благословенний, непримиренний;

В. неподоланий, неоцінений, читання, священий;

Г. здоровений, височений, натхнений, широчений.

 

3. Де відбувається збіг у слові відділити:

А. на межі префікса й кореня;

Б. на межі кореня й суфікса;

В. на межі частин складного слова;

Г. правильна відповідь відсутня.

 

4. Оберіть варіянт, у якому відбувається подовження м’яких приголосних:

А. Наддніпрянщина;

Б. Юннат;

В. Безліччю;

Г. Іменник.

 

5. Апостроф на місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:

А. під..їхати; з..їсти, цв..ях, пор..ядок;

Б. з..ясувати, св..ятковий, пр..ямовисний, різдв..яний;

В. бур..як, роз..юшити, з..економити, б..язь;

Г. б..є, п..ять, дев..ять, в..язати.

 

6. У якому рядку в усіх словах не відбувається подовження м’яких приголосних:

А. кров..ю, любов..ю, матір..ю, терпін..я;

Б. радіст..ю, скатерт..ю, лист..я, щаст..я;

В. корін..я, роздоріж..я, навман..я, піч..ю;

Г. бе..зубий, глад..ю, прол..ється, майстерніст..ю.

 

7. Подані слова поставте в орудний відмінок однини:

Зразок: жадібність - жадібністю
Мить, радість, гідність, тінь, мідь, ніч, піч, сіль, віддаль, розповідь, печаль, паморозь.

 

8. Запишіть слова, вставляючи, де треба, знак м’якшення або апостроф:

Обкл..овувати, т..охкати, без..язикий, з..їхатися, на сосон..ці, Лук..яненко, стіл..ці, повітр..я, здоров..я, читал..ня, пил..ність, здаєт..ся.

 

9. Запишіть транскрипцією речення: Учні вивчають народні прислів’я та казки.

 

 

 

Тестування

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Варіянт 2

1. Вкажіть, у якому варіянті всі слова написані НЕправильно:

А. зозульчин, хатинці, няньчин, соломинці;

Б. на долонці, калиноньчин, на сопілці, парасольці;

В. вишенці, у вишиваньці, на гільці, дитиньці;

Г. пригодоньці, у пінці, на сторіньці, на квітоньці.

 

2. Вкажіть, у якому варіянті всі слова написані правильно:

А. запитання, волося, суддя, стаття;

Б. рілля, тінню, ніччю, лєш;

В. виллємо, бовваніти, ссавець, спросоння;

Г. навмання, зрання, уміня, терпіння.

 

3. Де відбувається збіг у слові щоденник:

А. на межі префікса й кореня;

Б. на межі кореня й суфікса;

В. на межі частин складного слова;

Г. правильна відповідь відсутня.

 

4. Оберіть варіянт, у якому відбувається збіг приголосних:

А. Міддю;

Б. Рослинний;

В. Гранню;

Г. Навмання.

 

5. Апостроф на місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:

А. м..який, верф..ю, подвір..я, сузір..я;

Б. матір..ю, св..ято, з..явитися, цв..ях;

В. моркв..яний, мавп..ячий, Лук..яненко, під..їхати;

Г. р..ясний, бур..як, дит..ясла, верб..я.

 

6. У якому рядку в усіх словах не відбувається подовження м’яких приголосних:

А. безсмерт..я, матір..ю, людяніст..ю, скромніст..ю;

Б. мудріст..ю, любов..ю, щаст..я, туман..ий;

В. вражен..я, солін..я, ро..зброєний, осін..ій;

Г. поколін..я, спросон..я, щебетан..я, маз..ю.

 

7. Подані слова поставте в орудний відмінок однини:
Зразок: користь – користю.
Гуаш, подорож, осінь, папороть, ціль, роль, людяність, любов, відданість, гладь, майстерність, бідність.

 

8. Запишіть слова, вставляючи, де треба, знак м’якшення або апостроф:

Зв..язок, моркв..яний, на квітон..ці, навчают..ся, з..їсти, св..ятковий, м..який, вірнесен..кий, молодюсін..кий, свіжісін..кий, прислів..я, бур..ян.

 

9. Запишіть транскрипцією речення: Рушники вишивані дарують нам свято.


Варіянт ІІІ

1. Вкажіть, у якому рядку всі слова написані правильно:

А. Наталчин, Юльці;

Б. Тетяньчин, неньчин;

В. матіньці, матусеньці;

Г. учительці, донці.

 

2. Вкажіть, у якому варіянті всі слова написані НЕправильно:

А. лється, здоровенний;

Б. незрівнянний, неоціненний;

В. неподоланий, неоцінений;

Г. здоровений, височений.

 

3. Де відбувається збіг у слові відділити:

А. на межі префікса й кореня;

Б. на межі кореня й суфікса;

 

4. Оберіть варіянт, у якому відбувається подовження м’яких приголосних:

А. Наддніпрянщина;

Б. Юннат;

В. Безліччю;

 

5. Апостроф на місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:

А. під..їхати; з..їсти;

Б. з..ясувати, св..ятковий;

В. бур..як, роз..юшити;

Г. б..є, присв..ята.

 

6. У якому рядку в усіх словах не відбувається подовження м’яких приголосних:

А. кров..ю, любов..ю;

Б. радіст..ю, читан..я;

В. корін..я, роздоріж..я;

Г. бе..зубий, глад..ю.


7. Запишіть слова, вставляючи, де треба, знак м’якшення або апостроф:

Обкл..овувати, т..охкати, без..язикий, з..їхатися, на сосон..ці, Лук..яненко, стіл..ці, повітр..я, здоров..я, читал..ня, пил..ність, здаєт..ся, зв..язок, моркв..яний, на квітон..ці, навчают..ся, з..їсти, св..ятковий, м..який, вірнесен..кий, молодюсін..кий, свіжісін..кий, прислів..я, бур..ян.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.