Тестування. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. №2
Тестування
Фонетика. Графіка.
Орфоепія. Орфографія.
Варіянт 1
1. Вкажіть, у якому
рядку всі слова написані правильно:
А. Наталчин, Юльці,
ляльчин, рибалці;
Б. Тетяньчин,
неньчин, учительчин, доньчин;
В. матінці,
матусеньці, Лізоньці, русальці;
Г. учительці,
донці, голці, Оленці.
2. Вкажіть, у якому
варіянті всі слова написані НЕправильно:
А. лється,
здоровенний, глибоченний, неподоланний;
Б. незрівнянний,
неоціненний, благословенний, непримиренний;
В. неподоланий,
неоцінений, читання, священий;
Г. здоровений,
височений, натхнений, широчений.
3. Де відбувається
збіг у слові відділити:
А. на межі префікса
й кореня;
Б. на межі кореня й
суфікса;
В. на межі частин
складного слова;
Г. правильна
відповідь відсутня.
4. Оберіть варіянт,
у якому відбувається подовження м’яких приголосних:
А. Наддніпрянщина;
Б. Юннат;
В. Безліччю;
Г. Іменник.
5. Апостроф на
місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:
А. під..їхати;
з..їсти, цв..ях, пор..ядок;
Б. з..ясувати,
св..ятковий, пр..ямовисний, різдв..яний;
В. бур..як,
роз..юшити, з..економити, б..язь;
Г. б..є, п..ять,
дев..ять, в..язати.
6. У якому рядку в усіх словах не
відбувається подовження м’яких приголосних:
А. кров..ю,
любов..ю, матір..ю, терпін..я;
Б. радіст..ю,
скатерт..ю, лист..я, щаст..я;
В. корін..я,
роздоріж..я, навман..я, піч..ю;
Г. бе..зубий,
глад..ю, прол..ється, майстерніст..ю.
7. Подані слова
поставте в орудний відмінок однини:
Зразок: жадібність
- жадібністю
Мить, радість, гідність, тінь, мідь, ніч, піч, сіль, віддаль, розповідь,
печаль, паморозь.
8. Запишіть слова,
вставляючи, де треба, знак м’якшення або апостроф:
Обкл..овувати,
т..охкати, без..язикий, з..їхатися, на сосон..ці, Лук..яненко, стіл..ці, повітр..я,
здоров..я, читал..ня, пил..ність, здаєт..ся.
9. Запишіть
транскрипцією речення: Учні вивчають народні прислів’я та казки.
Тестування
Фонетика. Графіка.
Орфоепія. Орфографія.
Варіянт 2
1. Вкажіть, у якому
варіянті всі слова написані НЕправильно:
А. зозульчин,
хатинці, няньчин, соломинці;
Б. на долонці,
калиноньчин, на сопілці, парасольці;
В. вишенці, у
вишиваньці, на гільці, дитиньці;
Г. пригодоньці, у
пінці, на сторіньці, на квітоньці.
2. Вкажіть, у якому
варіянті всі слова написані правильно:
А. запитання,
волося, суддя, стаття;
Б. рілля, тінню,
ніччю, лєш;
В. виллємо,
бовваніти, ссавець, спросоння;
Г. навмання,
зрання, уміня, терпіння.
3. Де відбувається
збіг у слові щоденник:
А. на межі префікса
й кореня;
Б. на межі кореня й
суфікса;
В. на межі частин
складного слова;
Г. правильна
відповідь відсутня.
4. Оберіть варіянт,
у якому відбувається збіг приголосних:
А. Міддю;
Б. Рослинний;
В. Гранню;
Г. Навмання.
5. Апостроф на
місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:
А. м..який,
верф..ю, подвір..я, сузір..я;
Б. матір..ю,
св..ято, з..явитися, цв..ях;
В. моркв..яний,
мавп..ячий, Лук..яненко, під..їхати;
Г. р..ясний,
бур..як, дит..ясла, верб..я.
6. У якому рядку в усіх словах не
відбувається подовження м’яких приголосних:
А. безсмерт..я,
матір..ю, людяніст..ю, скромніст..ю;
Б. мудріст..ю,
любов..ю, щаст..я, туман..ий;
В. вражен..я, солін..я,
ро..зброєний, осін..ій;
Г. поколін..я,
спросон..я, щебетан..я, маз..ю.
7. Подані слова
поставте в орудний відмінок однини:
Зразок: користь – користю.
Гуаш, подорож, осінь, папороть, ціль, роль, людяність, любов, відданість,
гладь, майстерність, бідність.
8. Запишіть слова,
вставляючи, де треба, знак м’якшення або апостроф:
Зв..язок,
моркв..яний, на квітон..ці, навчают..ся, з..їсти, св..ятковий, м..який, вірнесен..кий,
молодюсін..кий, свіжісін..кий, прислів..я, бур..ян.
9. Запишіть
транскрипцією речення: Рушники вишивані дарують нам свято.
Варіянт ІІІ
1. Вкажіть, у якому
рядку всі слова написані правильно:
А. Наталчин, Юльці;
Б. Тетяньчин,
неньчин;
В. матіньці,
матусеньці;
Г. учительці,
донці.
2. Вкажіть, у якому
варіянті всі слова написані НЕправильно:
А. лється,
здоровенний;
Б. незрівнянний,
неоціненний;
В. неподоланий,
неоцінений;
Г. здоровений,
височений.
3. Де відбувається
збіг у слові відділити:
А. на межі префікса
й кореня;
Б. на межі кореня й
суфікса;
4. Оберіть варіянт,
у якому відбувається подовження м’яких приголосних:
А. Наддніпрянщина;
Б. Юннат;
В. Безліччю;
5. Апостроф на
місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка:
А. під..їхати;
з..їсти;
Б. з..ясувати,
св..ятковий;
В. бур..як,
роз..юшити;
Г. б..є, присв..ята.
6. У якому рядку в усіх словах не
відбувається подовження м’яких приголосних:
А. кров..ю,
любов..ю;
Б. радіст..ю, читан..я;
В. корін..я,
роздоріж..я;
Г. бе..зубий,
глад..ю.
7. Запишіть слова, вставляючи, де треба, знак м’якшення або апостроф:
Обкл..овувати, т..охкати, без..язикий, з..їхатися, на сосон..ці, Лук..яненко, стіл..ці, повітр..я, здоров..я, читал..ня, пил..ність, здаєт..ся, зв..язок, моркв..яний, на квітон..ці, навчают..ся, з..їсти, св..ятковий, м..який, вірнесен..кий, молодюсін..кий, свіжісін..кий, прислів..я, бур..ян.
Коментарі
Дописати коментар