Лекція 5. Галина Крук "Індивідуальний стиль автора"
1. Примітивно зводити стиль лише до мови твору, він виявляється на всіх рівнях тексту. Дуже часто, коли текст можна спародієвати - це означає, що у автора є набір рис, які утворюють авторський стиль.
2. По формі оповідання, деталях, по способу розповіді видно життєву позицію автора, його стереотипи, упередження, включно із соціальними та національними маркерами.
3. Кожет некст говорить про атора більше, наж він хоче.
4. Щоби виробити свій стиль, необхідно читати, особливо тих авторів, які вам подобаються.
5. Риторичний зв'язок як форма оповіді: коли мінімум порівнянь, метафор, а речення "зчеплюються" між собою риторичними питаннями, запереченнями, конфлікттом.
6. Автору добре би зрозуміти свої "темні" і "світлі" сторони тексту.
7. Для збагачення мовлення твору і персонажів можна читати словники. поповнюючи лексику; але краще дослухатися до живої мови.
8. Масліт так само соже бути джерелом лексичного збагачення через мову діалогів. (з приводу мовлення персонажів)
ВІД АВТОРА:
Індивідуальність автора створює індивідуальний стиль автора
9. Надмірність художніх засобів часом гірша за нестачу.
10. Якщо вести щоденник, то у виглядінотатника, особливо варто записувати реальні цікаві діалоги, порівняння, враження тощо.
11. Тримання інтриги - багатоманітність версій, які подаєш.
12. Тексти Рабле не завжди належали до елітарної літри. Є рух творів з масліт до елітарної і навпаки (?)
Від автора: масове поняття елітарності не завжди відповідає елітарності, як на мене.
13. Назва як ключ до того, як цю книгу читати.
2. По формі оповідання, деталях, по способу розповіді видно життєву позицію автора, його стереотипи, упередження, включно із соціальними та національними маркерами.
3. Кожет некст говорить про атора більше, наж він хоче.
4. Щоби виробити свій стиль, необхідно читати, особливо тих авторів, які вам подобаються.
5. Риторичний зв'язок як форма оповіді: коли мінімум порівнянь, метафор, а речення "зчеплюються" між собою риторичними питаннями, запереченнями, конфлікттом.
6. Автору добре би зрозуміти свої "темні" і "світлі" сторони тексту.
7. Для збагачення мовлення твору і персонажів можна читати словники. поповнюючи лексику; але краще дослухатися до живої мови.
8. Масліт так само соже бути джерелом лексичного збагачення через мову діалогів. (з приводу мовлення персонажів)
ВІД АВТОРА:
Індивідуальність автора створює індивідуальний стиль автора
9. Надмірність художніх засобів часом гірша за нестачу.
10. Якщо вести щоденник, то у виглядінотатника, особливо варто записувати реальні цікаві діалоги, порівняння, враження тощо.
11. Тримання інтриги - багатоманітність версій, які подаєш.
12. Тексти Рабле не завжди належали до елітарної літри. Є рух творів з масліт до елітарної і навпаки (?)
Від автора: масове поняття елітарності не завжди відповідає елітарності, як на мене.
13. Назва як ключ до того, як цю книгу читати.
Коментарі
Дописати коментар