Іменник
1. Запишіть слова, вставляючи пропущені літери:
Вогн..чок, кош..чок, кра..чок, пал..чка, стріч..чка, діж..чка, павут..ння, нас..ння, мар..во
2. Від поданих імен утворіть жіночі та чоловічі імена по батькові: Гордій, Ігор, Григорій
3. Запишіть речення, знімаючи скісні риски та розставляючи розділові знаки:
Де не\згода там часто шкода. Не\воля плаче а воля скаче. Навчай не\штурханцями а слівцями. Для того й мухи на світі щоб не\роби вдень не спали. Не\сокира теше, а чоловік.
4. Запишіть 3 іменника, які не вживаються без НЕ. Складіть із ними речення
5. Запишіть складні іменники разом або через дефіс. Поясніть їх правопис.
(Купівля)продаж, (лікар)еколог, експорт(імпорт), (мати) (й) (мачуха), (чар)зілля, (прем’єр)міністр, (кіловат)година, (сто)річчя, лікар(терапевт), інженер(механік).
6. Складіть твір-роздум на тему "Для чого треба розвивати мовленнєві навички?" (обсяг: 5-7 речень)
1. Запишіть слова, вставляючи пропущені літери:
Річ..чка, вул..чка, копі..чка, картопл..ння, бобов..ння, кор..ння, пал..во
2. Від поданих імен утворіть жіночі та чоловічі імена по батькові: Юрій, Семен, Ілля
3. Запишіть речення, знімаючи скісні риски та розставляючи розділові знаки:
До любої не\боги коротка дорога. Щастя і не\щастя в однім дворі живуть. Думай головою, а не\черевиком. Біда не\жонатому, як горшкові щербатому. Дві не\вістки в хаті – то два коти в мішку.
4. Запишіть 3 іменника, які не вживаються без НЕ. Складіть із ними речення
5. Запишіть складні іменники разом або через дефіс. Поясніть їх правопис.
(Дощо)мір, (людино)день, (хліб)сіль, (життє)пис, (перекоти)поле, (п’яти)річка, (стоп)кран, (приворот)зілля, (міні)футбол, (лісо)сплав.
6. Складіть твір-роздум на тему "Для чого треба розвивати мовленнєві навички?" (обсяг: 5-7 речень)
Коментарі
Дописати коментар