Тестування, українська література, 5 клас. Книжка вчить, як на світі жить

 1. У «Повісті минулих літ» йдеться про (кілька варіянтів відповіді):

А. правління князів Київської Русі;

Б. вірування та традиції наших предків;

В. історію заснування Києва;

Г. експедиції на інші континенти.

 

2.  Визначте риси жанру оповідання (кілька варіянтів відповіді):

А. невеликий обсяг;

Б. багато персонажів;

В. один чи кілька героїв;

Г. розповідається про багато подій життя головного героя.

 

3. Чому Федька з твору В.Винниченка «Федько-халамидник» називали розбишакою? (кілька варіянтів відповіді):

А. він брехав друзям і батькам;

Б. ламав хатинки, які діти ліпили з піску;

В. бився з іншими дітьми;

Г. відбирав у дітей іграшки.

 

4. Установіть відповідність (за твором В.Винниченка «Федько-Халамидник»):

1. Батько Федька                           А. Відійшов од вікна, перекрутився на одній нозі й побіг гратися із чижиком.

2. Спірка                              Б. Але в цей час один із хлопчиків подав йому шворку, зв’язану з поясів. Він кинув її Федькові.

3. Федько                            В. Піднімає із землі камінь і кричить: «Ану, підійди! Ану!»

4. Толя                                 Г. Іде він. Іде й кричить: «Ану, гей там, давай сюди змія!»

Д. Він стомлений та сердитий. Руки сиві від олова літер, які він складає в друкарні.

 

5. Установіть послідовність подій поеми «Похід на Царгород» О.Олеся.

1. «Наші скаржаться купці. І Олег, на греків лютий, став збиратися в поход» 

2. «Але греки уже знали, що летять до них орли, і, щоб в пристань не пустити, Ланцюги перетягли»

3. «Наші теж торгові люди Їздять в славний Царгород Та не любить грек чужинців і тримає їх в руці»

4. «Вороги перелякались, до Олега шлють послів: «Не руйнуй нас, все дамо ми, що б ти, князю, не схотів!»

5. «На воротах Царгорода Князь Олег свій щит прибив. На воротах Царгорода Український щит висів»

6. «І, колеса приробивши, він вітрила розпустив. І невидане тут сталось, найдивніше диво з див»

 

6. Установіть послідовність подій оповідання «Лось» Є.Гуцала

1. "Собака" купається в ополонці 

2. Брати намагаються врятувати тварину 

3. Лось у крижаній пастці 

4. Раптовий постріл 

5. Лось відчув під собою мілке та вибрався на берег

6. Дядько Шпичак намагається підкупити  хлопців

7. Як тепер замести сліди?

 

7. Установіть послідовність подій твору «Федько-Халамидник» В.Винниченка:

1. Найбільше Федькові доставалося за Толю - це була дитина ніжна, делікатна, смирна

2. Наставала весна, на річці йде крига, тож хлопці вирішили прогуляти школу та піти на річку

3. Толя запропонував битися об заклад, що Федько злякається й не перейде по кризі річку 

4. Толя, не слухаючи Федька, стрибає на крижину 

5. Федько щасливо портається на берег

6. Федько рятує Толю, але сам провалюється крізь лід

7. Не було того дня, щоб хто-небудь не жалівся на Федька: там шибку з рогатки вибив; там перекинув діжку з дощовою водою

8. Жорстоке покарання вдома

9. Толі байдужий до загибелі Федька

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.