5 клас. Синтаксис. Тестування

Виконайте тестові завдання:

1. Установіть відповідність:

1. підмет                           А. Бачить кіт сало, та сили мало.

2. присудок                       Б. Готовеньке і кішка з’їсть.

3. означення                     В. З ким поведешся, того й наберешся.

4. обставина                     Г. Зробив наспіх, як насміх.

                                          Д. Їв би кіт рибку, а в воду не хоче.

 

2. Установіть відповідність:

1. Односкладне непоширене                 А. Вечоріє.

2. Двоскладне непоширене                    Б. Заграй мені нову мелодію.

3. Односкладне поширене                      В. Я люблю зустрічати схід сонця.

4. Двоскладне поширене                         Г. Радіють діти.


3. Установіть відповідність:

1. Розповідне неокличне речення                                      А. Доглядай за своїми улюбленцями!

2. Розповідне окличне речення                                          Б. Як чудово гуляти в лісі навесні!

3. Спонукальне окличне речення                                       В. Бабуся навчила мене вишивати.

4. Питальне неокличне речення                                         Г. Чи можу я вам допомогти?


Робота з текстом

Прочитайте текст та виконайте завдання до нього:

1. 24 серпня 1991 року – незабутній день в історії нашого народу. 2. Відбулася подія, якої українці чикали століттями. Україна стала незалежною державою. 3. Про це Олесь Гончар писав так: «Переміг ясний розум нашого народу, честь, і гідність незалежно мислячих громадян України».

4. Українці завжди мріяли про свою державу, тому покоління за поколінням виборювали нашу незалежність. 5. За ідеали свободи гинули найкращі сини і дочки України. 6. Скільки було замордовано упродовж століть? 7. Мільйони! 8. Пам’ятаймо нескорених патріотів, які здобули нам волю! 9. Вклонімося їхньому героїзмові!

Вкажіть номер речення, яке відповідає опису:

1. Просте, односкладне, питальне, поширене, неокличне речення.

2. Просте, односкладне, спонукальне, непоширене, окличне речення.

3. Просте, односкладне, спонукальне, поширене речення.

4. Речення, в якому є пунктуаційна помилка.

5. Речення, в якому є орфографічна помилка.

6. Яким членом речення є виділене слово у реченні №4:

А. підмет

Б. присудок

В. означення

Г. додаток

Д. обставина

7. Яким членом речення є виділене слово у реченні №9:

А. підмет

Б. присудок

В. означення

Г. додаток

Д. обставина

Виконайте синтаксичний розбір речення

Який могутній дуб росте на подвір'ї старої школи!

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.

5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.

8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.