Популярні дописи з цього блогу
5 клас, зарубіжна література. Прислів'я, приказки, загадки Практичний урок.
1. Перевірка домашнього завдання. 2. Повторення через опитування. Що таке прислів'я? Яка різниця між прислів'ям та приказкою? Що таке загадка? 3. Практична робота. 1. Поясніть прислів'я. Єврейські прислів'я. Бідняк постить, не дивлячись у календар. Стара людина бачить гірше, але більше. Індійські прислів'я. Де сила не може, там розум поможе. Кувати треба спішить, поки залізо пашить. Караїмські прислів'я Всяку троянду нюхають у свій час. Грамотний у світі, як троянда, розквітає, н еграмотний, як бик чи осел, на світі проживає. Друг дивиться на голову, а ворог — на ноги. З вірою в Бога не житимеш вбого. Китайські прислів'я Коли любиш дім, то полюбиш і ворону, що сидить на нім. Не бачиш — на гору зійди, не розумієш — старшого спитай. Слова можуть лунати, як дзвоники, а серце може бути кривобоке, як сідло. Щоб побачити веселку, треба пережити дощ Німецькі прислів'я Дурні ростуть неполивані.
5 клас, зарубіжна література. Мандрівні сюжети. Момотаро, або хлопчик-персик.
1. Подивіться на малюнки й скажіть, як ви вважаєте, про що ми сьогодні будемо говорити? 2. Мандрівні сюжети — сюжетні мотиви, що становлять основу усного або письмового твору та переходять з однієї країни в іншу і змінюють свій художній образ в залежності від нового середовища. Такі мандрівні сюжети оповідань і притч зі збірок «Панчатантра», байок Езопа, окремих казок, легенд, переказів та ін. 3. Метод "Передбачення". Як ви вважаєте, про що буде твір, який ми читатимемо сьогодні? 4. Словникова робота: Поясніть подані слова: опецькуватий, 1. Опецькуватий — невисокий, незграбний на вигляд, недоладний. 5. Ознайомлення із казкою "Момотаро, або хлопчик-персик" Давно колись жили собі дід і баба. От одного дня дід і каже: — Чуєш, стара? Я б так хотів, щоб у нас були діти! — Авжеж, старий, це була б невимовна радість! — відповідає баба. Зітхнули вони й узялися до роботи: дід пішов збирати хмиз у гори, а баба — пра
8 клас, зарубіжна література. Основні літературні епохи, напрями, течії. Практичний урок.
Книги - кораблі думки, що мандрують хвилями часу і бережно несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління. Френсіс Бекон, англійський філософ. 1. Опрацювання домашнього завдання. Опитування. 1. Назвіть роди літератури та їх особливості. 2. Наведіть приклади жанрів різних родів літератури. Назвіть жанри, що знаходяться на межі родів літератури. 3. Розтлумачте специфіку тем поетичних творів: громадянська лірика, філософська лірика, пейзажна лірика, інтимна лірика. Якщо можете, наведіть приклади. 4. З чого почала розвиватися література як мистецтво слова? Які етапи розвитку ви можете назвати? Розтлумачте поняття "античність". 5. Як ви вважаєте, чи література може існувати поза історичним контекстом? Чи однакові літератури різних народів однієї й тої самої епохи? Чому? Що таке літературний процес? 2. Практична робота. Робота із таблицею. Повторення. Пригадайте твори, вивчені за минулий рік. Розподіліть їх в таблиці за родами літератури,
Коментарі
Дописати коментар